Iemkje in Tanzania

In Moshi, Tanzania Habari yako?

Thursday, October 26, 2006


Ok./..hier had ik me dus flink op verkeken...ik dacht daar kan ik wel langs fietsen (langs de muur) of nou ja niet fietsen (er was toen 20 centimeter droog langs de muur voordat de waterplas begon) dus ik met de fiets in de hand lopen...op mn slippertjes...MAAR ik gleed helemaal naar beneden, het was spekglad uiteraard..AHHH beeeeeeeestjessss allemaaaaal beeeeeesttjjeeessss dus ik liep doord e drek en het water...in gedachten zie ik allemaal wormen in mn voeten kruipen (iets waar ze voor waarschuwen...) dus nsel maar weer verder!!! Dit risico neem ik niet weer! Eenmaal aangekomen heb ik mn voeten goed gewassen ahhhh. Weest gerust tot nu toe zijn er nog geen rare beesten uit mn vel gekropen... Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home