Iemkje in Tanzania

In Moshi, Tanzania Habari yako?

Sunday, April 29, 2007

My words wall of bid muur of wat dan ook ;-)


Ok...1 muur in mn slaapkamer is vol met texten...hier een aantal fotos...wekelijks komen er nieuwe dingen bij...wat ik lees in de bijbel, of teachings van IHOP of gewoon in mn tijd met God of wat ik hoor of wat dan ook.... Tijdens het bidden loop ik vaak wat heen en weer teijsberen en zo contfronteer ik mezelf steeds met de Waarheid... Soms met mn ogen vol tranen, soms te dansen van blijdschap ;-) yeah...pretty crazy...maar dat wisten we al ;-) en ja ook een vuilnis bak...maar het wordt steeds positiever vandaar; I see ashes, but You see beauty within me ;-)
Be blessed guys!
Posted by Picasa

1 Comments:

  • At 7:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Well said.

     

Post a Comment

<< Home