Iemkje in Tanzania

In Moshi, Tanzania Habari yako?

Saturday, April 21, 2007

Raining season!!!


Jippieeeeeeeee het regent!!! We zijn in het regen seizoen!
Ok, wat houdt dat in...buiten is het net een ijsbaan...Tis niet te geloven, maar de drek hier is net zo glad als ijzel...we slippen van links naar rechts over de weg. Zelf lopend moet je erg voorzichtig zijn (en ik helemaal geloof ik,...het is niet iemkje proof...) voordat je het in de gaten hebt lig je op je snufferd!)
Regenseizoen; alles op een langzaam pitje (je komt toch niet ver...) veel films kijken (als er stroom is, dus dat is altijd een verrassing) slippen op de weg, vastzitten met de auto en nog meer blubberbende, veel mensen ziek en verkouden...de temperatuur daalt... etc De drek is tot aan de enkels
Ik wil graag een modder gevecht houden (ik bedoel; leuk toch?!) alleen zitten er hier allemal vreemde beestjes wormen die eitjes leggen onder je huid etc, dus we mogen niet met blote voeten in de drek etc) dus das even balen.
Ik ga komende week laarsen kopen, toch iets handiger dan slippers, helemaal wanneer je bijna op je snufferd valt ;-)
Kortom raining season is fun en het brengt weer coole dingen met zich mee!
Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home