Iemkje in Tanzania

In Moshi, Tanzania Habari yako?

Thursday, October 26, 2006


Chris, een van de vrijwilligers die les geeft op 'kilimahewa' kindergarden. Hier is een vader begonnen met Homeschooling, waar steeds meer kinderen bijkwamen uit arme gezinnen die geen school kunnen betalen etc. Nu is het getal gestegen tot honderd!!! Kids... Zonder hulpverleners doet hij het allemaal in zn uppie, in zn eigen huis. De kinderen zijn in de leeftijd van 3-7 jaar...ik kan je vertellen...ik heb vanochtend meegedraaid en het is e-r-g luidruchtig, maar super gaaf. En ik heb iets meer swahili geleerd...+ is jumalisha - is toa = is sawa sawa. Ik vond het een hele belevenis en het eerste contact is gelegd, en het vergroot mijn wereld hier nu...iets waar ik ook erg blij mee ben :-) Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home