Iemkje in Tanzania

In Moshi, Tanzania Habari yako?

Thursday, October 26, 2006

Welkom in mijn wereld ;-)

Hallo!

Hier allerlei foto's van Tanzania en wat ik zoal tegenkom en zie hier, al fiestend naar het Emmanuel Center. Foto's uit de omgeving dus :-)
Karibu na Moshi! Welkom in Moshi! Het is van alles wat, de foto's staan niet in chronologische volgorde...sorry...
Ik realiseer me dat ik mezelf weinig tot niet op de foto heb en zelfs niet het emmanuelcenter...uhhh daar wordt aan gewerkt ;-) ik zal het binnenkort es gaan doen denk ik, dan weten jullie dat ik nog leef ;-) al krijg ik er maar geen kilo's aan, dus als iemadn een tip heeft? Chocola, cake en chips werkt niet, 2 warme maaltijden en 2 ontbijten per dag zelfs ook niet...crazy...!! Of zou het door de rijst komen in plaats van aardappels? en witbrood in plaats van lekker gezond brood of yoghurt met muesli? Misschien ben ik teveel verwend met lekker en gezond nederlands eten, mmmmm! Al heb ik er alles voor over om het hier te eten!
Sjonge jonge...nu ik er zo over nadenk...dat mis ik enorm, ik zou er alles voor over hebben! Heerlijk een lekker bakje volle yoghurt met muesli... :-) krieltjes met sla en lekker veel slasaus ;-) brood met gebakken ei...patat met een frikandel en natuurlijk veel chocola en paprika chips......mmmmmmmmm jammie!!!!!

Liefs, Iemkje

1 Comments:

  • At 4:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hallo Iemkje, leuk om weer even je verhaal te lezen!! Wat een avonturen in zo'n ver land! Als ik het zo lees is het een heel intensieve tijd! Leuk dat je ons zo op de hoogte houd! Hier in Nederland begint de herfst alweer. Bij jullie is het vast nog heel warm! Hoe lang ben je nog daar? Hoe gaat het zo met je stage? Heb je iemand die je daar begeleid?
    Nog bedankt voor je bijdrage aan ons 25-jarig huwelijksfeest! Een verrassing m ook wat van jou te ontvangen! Wil je er wat van zien?
    http://www.mijnalbum.nl/Album=TBVYBP3D
    Hanneke Fonteijn

     

Post a Comment

<< Home