Iemkje in Tanzania

In Moshi, Tanzania Habari yako?

Thursday, October 26, 2006


Er zat een meisje bij me op schoot en tig kinderen die om me heen stonden (persoonlijke zone of iets ruimte geven kennen ze hier niet ;-) ) een die aan je haren zitten, 6 kinderen die allemaal je hand willen vasthouden en omdat dat niet kan houden ze je arm vast, iemand die snel op schoot gaat zitten etc, kortom kinderen o-v-e-r-a-l haha gezellige boel dus! Maar ok...het meisje dat bij me op schoot zat had iets in haar hand dus ik vroeg haar wat het was...bleken het 2 krekels (of zoiets) te zijn LOL Ik vroeg nog of het eten was (ze koken hier insecten die ze opeten schijnt vol proteine te zijn...zo ver ben ik nog niet in het proces) maar het was schijnbaar geen eten...wat ze er wel mee doet...geen idee...sommige kinderen hebben hun broekzakken er vol mee, vol krekels en andere vage insecten Posted by Picasa

0 Comments:

Post a Comment

<< Home